✿♥ inni Faqiran ila Allah ♥✿

"thabbit Qulubana, Ya Rabb!"

Sejenak Merinduinya..

Alhamdulillah, dgn nikmat Iman dan Islam masih lagi hambamu ini bernafas di atas muka bumi ciptaan Mu. selawat dan salam buat junjungan besar Muhammad s.a.w serta para sahabat yang turut sama berjuang dengan baginda dalam menegakkan Islam.


*mud teringatkan dan rindukan dq beserta biah yang terdapat didalamnya. tiada apa-apa perkongsian pun nak dikongsikan, cuma nak share beberapa poster biah solehah pada tahun lepas. untuk pengetahuan, poster ini telah pun d'create oleh ayang saya, HASHINAH bersempena kempen BIAH SOLEHAH. teringat saat poster ini dicipta, bersengkang mata saya dan juga ayang menyiapkannya, walaupun yang sebenarnya ayang yang banyak buat semua ni. ada satu je hasil kerja tangan saya. disamping menemani ayang menyiapkan poster, lalu secara tak langsung dapatlah saya belajar adobe secara free dengan beliau.

ADOBE PHOTOSHOP CS3.

mudah-mudahan dengan poster-poster ini sedikit sebanyak memberi kesan pada warga DQ terhadap biah solehah dan tarbiyah yang cuba diketengahkan ini. poster-poster ini telah pun ditampal di sekitar bangunan-bangunan serta blok-blok pentadbiran, asrama juga akademik. moga usaha yang sedikit memberi manfaat pada insan lain.



inilah satu-satunya poster hasil kerja tangan saya. Poster ini saya dapat ilham melalui satu poster biah solehah PERMATA, JORDAN yang telah saya temui di internet, lalu saya createnya mengikut seni rekaan saya.






poster ni, saya yang mintak ayang buat. saya just request je, then dia akan usaha untuk menyiapkannya.



masjid DQ yang tercinta. meh lah ramai2 imarahkannya. terlalu banyak tarbiyah disini!



satu lagi poster yang saya sangat suka. smartlah~

*biasalah, bila banat yang buat, maka terhasilah ia dalam bentuk kebanatan. terlalu banyak lagi poster2 yang lainnya. namun poster-poster yang lain tidak terdapat sofcopynya dengan saya.

harapannya, agar Perkemat dan LADAR dapat meneruskan usaha murni ini pada masa-masa akan datang. dan terus memelihara biah solehah DQ sebaiknya.


*special thanks to ayang shinah, PERKEMAT dan ladar perkemat 09/10.
jazakumullahu kahiarn kathira!


-faqierah ila Allah, 09-

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...